→Sayaka 's BLOG←
Pandora Hearts.パンドラハーツ.オズ 大好きです
葵芳之行
16/2

今天陪姐姐去葵芳逛一下,因為今天赤口,都不會去別人家拜年的了,

不過初三都沒什麼店會開門的啦,所以只逛了很少的店,大部分時間都去了吃東西就是

再去了新都會廣埸逛一會就回家了,

不過都有一點收穫的,就是XD

回家就用一下電腦,,,,

square-enix的官網看一下,發現Pandora Hearts日版漫畫第11本在27/3發售,嗯,訂定animate限定版的了XDD強烈希望第11本的封面埃利奧特XDDDDDD

也看到カーニヴァル日版漫畫第5本已刊登於animate的網站上,會有animate限定特典就是了,陳舒我們上啊XDD

明天張菀x她們會來我家音樂project就是了XDDD

嗯,今天就先寫到這裡XDD





只對管理員顯示


嘿嘿=]
多謝你話我知喔>v<!我其實都有諗過買日版既漫畫1-4 但我想知每本日版要幾多錢?同埋可以係邊到訂呀@v@我自己就去開信和買comic既=]

超感謝你>v<!
小m | URL | 2010/02/17/Wed 11:48 [編輯]
仲有呀>v<!
我知道後面由香佢救御影既?點解會變成咁咖?
係唔係由海推御影落去?
由海好變態呀><
仲有呀!其實由海係唔係唔中意由香咖?
>v<!我真係好想睇落去..但係台版又未出= =''唉...又唔知道要等幾耐啦...
小m | URL | 2010/02/17/Wed 11:51 [編輯]
你去旭屋書店訂的話$69-$72 1本

其實第2期之後的劇情都是看無翻譯版的,加上本人的日語程度不太行,所以MAYBE不能準確地回答你呢

你說的[由海推御影落去]那部分的劇情是第15-16話左右嗎?
另外呢我覺得由海對由香的情感是姐弟的那種

你也可以買祖國版來看的xd記得祖國版已經出了2期
版主 | URL | 2010/02/17/Wed 18:12 [編輯]
@@
係呀!應該係15-16集@@
點解由海要推御影既???
我知道由海好似向御影表白左
跟住由香就救御影@@’’
其實大概係點咖?希望你可以話埋比我知><
小m | URL | 2010/02/17/Wed 18:30 [編輯]
如果可以的話請稍等一下
因為要找回第15-16話連載的GFantasy出來看看
版主 | URL | 2010/02/18/Thu 09:46 [編輯]
好的=〕
好呀!你慢慢啦=〕我只係想知個劇情喳@v@
小m | URL | 2010/02/18/Thu 17:11 [編輯]



引用
TB*URL





Copyright © →Sayaka 's BLOG←. all rights reserved.